فریاد من ...
تاريخ : برچسب:, | | نویسنده : Reza & Ayla

سکوت خواهم کرد و از یاد خواهم برد

آنچه را که به پایان رسید

وشروع خواهم کردآنچه را که دوباره به اتمام میرسد

سیگاری آتش خواهم زد تابه خاطر.......

قلمی خواهم شکست تا به آغاز ..........

فنجانکی خواهم شکست تا به شکست .......

اراده ای خواهم کرد تا به عمل........

تیری رها خواهم ساخت تا به ثمر.......

وعمری خواهم کرد تا به مرگ .......

واوقات را معدوم خواهم ساخت .......

همچنان که آب غسالخانه ای را چرک......

وزندگیم را مفعول.....

وخدایان را برای لحظه ای مشغول خواهم ساخت

سنگ تراش شروع میکند برای لقمه نانی

وچه اهمیتی دارد حقیقت آنچه مینویسد چیست ؟

چه اهمیتی دارد سال تولدی که اتفاقی به پایان رسیده است؟

وفریاد های انزجار از درد زایمان مادر

که تنها با نام پدربرسنگ جای میگیرد

من از آنچه بودم جداشدم

تنها خودم میتوانم مراقب خودم باشم

گودالم را دوست خواهم داشت

و با موریانه هایم چند ساعتی بازی خواهم کرد

واگر صدایی لرزان بر قبر من حمدی خواند

به او خواهم خندید تا حد مرگ.............

 



نظرات شما عزیزان:

نیما
ساعت11:25---9 اسفند 1390


دلم میخواهد آنقدر بنویسم تا آرامشی رویایی مرا در خود حل کند . دلم میخواهد دیگر هرگز دلهره ی کابوس های "سکوت" های کشنده اش را بیاد نیاورم . سکوت سرشار از ناگفته هاست و این ناگفته ها تا گفته نشود معما میماند و معما تا حل نشود هر حدس و گمانی را در بر خواهد گرفت از جمله قضاوت ها و در پی آن تصمیمات اشتباه

سلام وب جالبی داری واقعا قشنگ اگر موافق تبادل لینک هستی من با دل نوشته های پرنده مهاجر لینک کنhttp://nima1366.loxblog.com/


arezoo
ساعت16:16---28 دی 1390
حرف دلت رو امروز بزن ! اگر امروز گفتی ... اسمش
پاسخ ممنون از جمله ی زیبات در وبلاگ درج شد با تشکر


araz
ساعت11:37---28 دی 1390
خیلی خیلی عالی بود از زحماتتون ممنون
پاسخ:از شما برای شعر ممنون


محمد حسین
ساعت20:26---25 دی 1390

مجانی!!! مجانی!!!
دوست داری یه i-phone 4 داشته باشی؟
یا یک PSP ؟ یا شایدم یه XBOX360 یا PS3؟

نترس کلاهبرداری نیست
بهت قول میدم پشیمون نمیشی!!!
این قضیه امتحان شده است!!!

یه سر به سایت من بزن بعد اگه پشیمون شدی بهم فهش بده


مينا
ساعت1:07---25 دی 1390
عالي بود ممنون از
رضاوآيلا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • روزمره
  • چاله